Rozumiem
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, aby umożliwić funkcjonowanie strony i lepiej spełniać Twoje wymagania. Kontynuując przeglądanie serwisu akceptujesz wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Wyszukiwanie zaawansowane >>
Wczytuje wyszukiwanie...
0
liczba produktów: 0
Niech Cię widzą w sieci!. Blog lub serwi
KSIĄŻKA

Niech Cię widzą w sieci!. Blog lub serwis branżowy od podstaw

Miłkowski Grzegorz
Wydawnictwo: HELION
Rok wydania: 2020
Miejsce wydania:
Stron: 144
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
ISBN: 9788328366275
Cena katalogowa: 39.90 zł
Nasza cena: 26.33
Oszczędzasz: 13.57 zł
Zamawiana ilość:  
Dostępna: do 48h

Koszt dostawy:

Paczka w Ruchu: od 7.99 zł
Paczkomaty: od 10.99 zł
Poczta Polska: od 13.99 zł
Kurier DHL: od 12.99 zł

Opis

Content is the king! Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach. Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części: Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu ? takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym
Zadzwoń: 505 751 600
Realizacja: tenkai.plSystemy informatyczne