X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wyszukiwanie zaawansowane >>
Wczytuje wyszukiwanie...
0
ilość produktów: 0
Strategia marki
KSIĄŻKA

Strategia marki

Altkorn J.
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2001
Miejsce wydania: Warszawa
Stron: 194
Format: A5
ISBN: 83-208-1349-2
Cena katalogowa: 28.35 zł
Nasza cena: 21.29
Oszczędzasz: 7.06 zł
BRAK
Produkt niedostępny

Koszt dostawy:

Paczka w Ruchu: od 4.99 zł
Paczkomaty: od 7.99 zł
Poczta Polska: od 11.99 zł
Kurier DHL: od 12.99 zł

Opis

Książka ta wyjaśnia podstawowe pojęcia związane ze strategią marki, przedstawia markę z punktu widzenia jej przydatności w różnych warunkach oraz wskazuje, jak wykorzystać markę firmy, aby zdobywać i utrzymywać rynki oraz rozwijać międzynarodową kooperację i wymianę.
Zadzwoń: 505 751 600
Realizacja: tenkai.plSystemy informatyczne