X
Aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania wykorzystujemy informacje przechowywane w przeglądarce internetowej. Sprawdź Politykę Prywatności.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wyszukiwanie zaawansowane >>
Wczytuje wyszukiwanie...
0
ilość produktów: 0
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mog
AUDIOBOOK CD AUDIO

Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi (audiobook)

Zych Robert
Wydawnictwo: ONEPRESS /HELION/
Rok wydania: 2018
Wydanie: 1
Format: 140x125
Oprawa: etui na płytę kartonowe
ISBN: 978-83-283-4296-5
Cena katalogowa: 39.90 zł
Nasza cena: 29.69
Oszczędzasz: 10.21 zł
Zamawiana ilość:  
Dostępna: do 72h

Koszt dostawy:

Paczka w Ruchu: od 5.99 zł
Paczkomaty: od 8.99 zł
Poczta Polska: od 11.99 zł
Kurier DHL: od 12.99 zł

Opis

Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat. Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!
Zadzwoń: 505 751 600
Realizacja: tenkai.plSystemy informatyczne